Warunki gwarancji
BIŻUTERIA
Gwarancja udzielana jest przez sprzedawcę na okres 12 miesięcy
Gwarancji nie podlegają powłoki złocone, rodowane oraz anodowane. Trwałość koloru zależy od dbałości użytkownika oraz długości okresu użytkowania biżuterii.
Utlenianie się srebra bez powłoki, objawiające się żółknięciem biżuterii, to naturalny proces zachodzący na srebrze w kontakcie z powietrzem i nie może być powodem gwarancji.
Każda ingerencja w produkt - zmiana rozmiaru pierścionka, wymiana kamienia jubilerskiego, grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskie wykonane przez osoby trzecie powodują utratę gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych - pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek użycia środków, które mogą wpływać na powierzchnię produktu: środki czystości, perfumy, pot, kwasy itp.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania płynu ARGENTUM lub płynu innego producenta przeznaczonego do czyszczenia biżuterii.
Utrata gwarancji następuje na skutek przesłania do sprzedawcy produktu, który jest niekompletny, czyli brakuje któregoś z elementów biżuterii w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania.
Szczegółowy proces reklamacji opisany jest w regulaminie sklepu.
ZEGARKI
Gwarancja udzielana jest przez sprzedawcę na okres 12 miesięcy
Wady zegarka ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia w serwisie producenta, a okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
Samowolne naprawy powodują utratę gwarancji.
Gwarancją nie są objęte: baterie, pęknięcia szkiełek i wałków, bransolety, paski, mechaniczne uszkodzenia kopert, ścieranie powłok galwanicznych kopert i bransolet. Trwałość powłok zależy od dbałości użytkownika oraz długości okresu użytkowania.
Zegarek jest wodoszczelny gdy posiada oznaczenie minimum WR100, zatem zamoczenie powoduje utratę gwarancji.
Karta gwarancyjna, metka oraz dowód zakupu stanowią podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych (duplikaty nie będą wydawane).
OBRAZKI SREBRNE-IKONY
CRYSTAL TEMPTATIONS®
POZOSTAŁE PAMIĄTKI
Gwarancja udzielana jest przez sprzedawcę na okres 12 miesięcy
Gwarancji nie podlegają powłoki złocone, rodowane, anodowane oraz lakierowane. Trwałość tych elementów zależy od dbałości użytkownika oraz długości okresu użytkowania.
Każda ingerencja w produkt - grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju czynności wykonane przez osoby trzecie powodują utratę gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych - pęknięcia, złamania, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek użycia środków, które mogą wpływać na powierzchnię produktu: środki czystości, kwasy, itp.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek używania płynu ARGENTUM lub płynu innego producenta przeznaczonego do czyszczenia biżuterii.
Utrata gwarancji następuje na skutek przesłania do sprzedawcy produktu, który jest niekompletny, czyli brakuje któregoś z elementów.
Szczegółowy proces reklamacji opisany jest w regulaminie sklepu.
BIŻUTERIA MODOWA
Gwarancja udzielana jest przez sprzedawcę na okres 12 miesięcy
Gwarancji nie podlegają powłoki złocone, posrebrzane oraz anodowane. Trwałość koloru zależy od dbałości użytkownika oraz długości okresu użytkowania biżuterii, a wycieranie jest procesem naturalnym
Gwarancja nie obejmuje elementów skórzanych, bawełnianych sznurków i innych linek lub elementów które nie są odporne na działanie wody, potu lub detergentów.
Każda ingerencja w produkt - zmiana rozmiaru pierścionka, wymiana kamienia jubilerskiego, grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskie wykonane przez osoby trzecie powodują utratę gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych - pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek użycia środków, które mogą wpływać na powierzchnię produktu: środki czystości, perfumy, pot, kwasy itp.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek długotrwałego kontaktu ze skórą.
Gwarancja nie obejmuje przebarwień powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania płynu ARGENTUM lub płynu innego producenta przeznaczonego do czyszczenia biżuterii.
Utrata gwarancji następuje na skutek przesłania do sprzedawcy produktu, który jest niekompletny, czyli brakuje któregoś z elementów biżuterii w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania.